Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.

Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Inschrijven nieuwsbrief
Menu

En/Of

En/Of

Autosalon Brussel 2019 - alle nieuwigheden

Nieuwigheden / Multimediamodule van de Byton M-Byte heeft een display van 48 inch!

Op de Consumer Electronics Show (CES 2019) in het Amerikaanse Las Vegas toont de Chinese constructeur Byton het definitieve scherm van de M-Byte. De multimediamodule van de SUV krijgt een display van zo maar eventjes 48 inch.

Overzicht :

Concept-cars hebben een duidelijke functie. Ze tonen waarmee autoconstructeurs bezig zijn, niet gebonden door de praktische noch financiële haalbaarheid bundelen ze een heleboel ideeën in een esthetisch zo aantrekkelijk mogelijke verpakking. Daarom valt het uiteindelijke productiemodel zo vaak tegen. Daarom schrokken we zo van de Byton M-Byte. De Chinese constructeur gaat dat gigantische multimediascherm dat het hele dashboard overspant gewoon in productie nemen. Echt waar.

Dat meldt Byton op de Consumer Electronics Show in Las Vegas, het walhalla van nieuwe technologieën.

Tot dusver leidde Tesla de dans. Zowel de Model S als de Moxel X doen het met een centrale display van 17 inch. Byton doet drie keer beter en monteert een scherm van 48 inch. De M-Byte krijgt nog een extra display van 12 inch op de middenconsole én een scherm van 7 inch dat geïntegreerd is in het stuur. Van een digitale detox is nog lang geen sprake.

Byton M-Byte SUV Screen

Power + Range = Power Rangers

De vorig jaar in Las Vegas getoonde Byton Crossover Concept waarop de productieversie van de M-Byte afgeleid wordt, maakt gebruik van een elektrische aandrijflijn die een gecombineerd vermogen van 272 pk naar de achterwielen leidt en van een in de vloer ondergebracht lithium-ionbatterijenpakket dat een rijbereik van 400 kilometer belooft. De Chinezen maken zich sterk dat 20 minuten snelladen volstaat om de autonomie met 200 kilometer uit te breiden en dat 30 minuten volstaan om de accu's met 80% te hervullen.

Er zou ook een krachtigere specificatie met twee elektromotoren (een voor elke as, dus resulteert in vierwielaandrijving) en een krachtigere batterij (van 71naar 95 kWh) van de Byton M-Byte volgen, maar naar concrete specificaties blijft het raden. Het is vooralsnog onduidelijk of en wanneer de elektrische SUV naar Europa zou komen.

Geschreven door op

Onze vergelijker laat je toe om tot 3 auto's tegelijkertijd te vergelijken en 9 vergelijkingen in je mandje te bewaren.

Uw winkelmand van te vergelijken voertuigen0

Bent u zeker dat u uw selectie van voertuigen wilt verwijderen ?

Bevestigen Annuleren

Sleep en verplaats een voertuig vanuit uw winkelmand naar één van de 3 posities hierboven om de vergelijking te maken