Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.

Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Inschrijven nieuwsbrief
Menu

En/Of

En/Of

>> Ontdek gratis wat de huidige waarde van uw auto is

>> Ontdek gratis wat de huidige waarde van uw auto is

Schatten

Onze vergelijker laat je toe om tot 3 auto's tegelijkertijd te vergelijken en 9 vergelijkingen in je mandje te bewaren.

Uw winkelmand van te vergelijken voertuigen0

Bent u zeker dat u uw selectie van voertuigen wilt verwijderen ?

Bevestigen Annuleren

Sleep en verplaats een voertuig vanuit uw winkelmand naar één van de 3 posities hierboven om de vergelijking te maken

Gedetailleerde test / Detailtest NISSAN QASHQAI MILD HYBRID 158 (2021)

Wat doe je als je publiekslieveling niet meer zo goed in de markt blijkt te liggen? Hem opnieuw uitvinden, tiens. Althans, dat is toch wat Nissan zegt dat het gedaan heeft met zijn vers-van-de-pers Qashqai.

42.350 €
  • Score redactie 18.00 /20

Overzicht :

De ‘cash cow’ werd hij soms wat smalend genoemd. Omdat de allereerste Qashqai in z’n uppie Nissans boekhouding in het zwart hield. Succes dat deze in 2007 geboren hoogpoter tot de stamvader van het compacte SUV-segment bombardeerde. Niettegenstaande Toyota en zijn RAV4 eigenlijk eerst waren. Maar zoals met elke rijzende ster, ben je maar zo goed als je laatste plaat. Die blijkt nu, na zeven jaar (generatie twee debuteerde in 2014) echt wel uitgezongen, waardoor Nissan opnieuw nood heeft aan een échte klapper wil het de lijsten weer aanvoeren. Op papier zit die hit er wel in. Al is het natuurlijk maar de vraag in hoeverre deze derde editie Qashqai dat ook in de praktijk ten berde kan brengen.

In dit artikel : Nissan, Nissan Qashqai

Journalist AutoGids/AutoWereld