Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.

Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Inschrijven nieuwsbrief
Menu

En/Of

En/Of

Onze vergelijker laat je toe om tot 3 auto's tegelijkertijd te vergelijken en 9 vergelijkingen in je mandje te bewaren.

Uw winkelmand van te vergelijken voertuigen0

Bent u zeker dat u uw selectie van voertuigen wilt verwijderen ?

Bevestigen Annuleren

Sleep en verplaats een voertuig vanuit uw winkelmand naar één van de 3 posities hierboven om de vergelijking te maken

Gedetailleerde test / LEXUS ES 300h : Voorwaarts

Lexus haalt de GS van het veld en brengt, op zoek naar een aansluitingstreffer, de ES in de plaats. Even groot, even hybride, maar met voor- in de plaats van achterwielaandrijving. Hoe doet de Japanse A6 het?

47.990 €
  • Score redactie 16.00/20

Overzicht :

Aan de GS zelf zal het niet gelegen hebben, wij hebben dat altijd een uitstekende auto gevonden, en het is bovendien de hybride die ons meer dan een decennium geleden leerde dat semi-elektrisch ook plezant kan zijn: de GS 450h had net zo vinnige hernemingen in de benen als de eertijdse 911 Turbo. Zeker de jongste generatie was een topper, dynamisch net zo fijn geslepen als een BMW 5 en even kreukvrij ingericht als een Audi A6. Het commerciële succes van die Duitse evenknieën was hem echter, onder andere bij gebrek aan een breakversie, nooit gegund: in de goede jaren zo’n 2.000 stuks op de Europese markt, vergeleken met vele tienduizenden bij het triumviraat Audi-BMW-Mercedes.

In dit artikel : Lexus, Lexus ES

Geschreven door op