Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.

Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Inschrijven nieuwsbrief
Menu

En/Of

En/Of

Onze vergelijker laat je toe om tot 3 auto's tegelijkertijd te vergelijken en 9 vergelijkingen in je mandje te bewaren.

Uw winkelmand van te vergelijken voertuigen0

Bent u zeker dat u uw selectie van voertuigen wilt verwijderen ?

Bevestigen Annuleren

Sleep en verplaats een voertuig vanuit uw winkelmand naar één van de 3 posities hierboven om de vergelijking te maken

Gedetailleerde test / MERCEDES C 300 e BREAK: Tweede zit

Too little, too late. Nee, Mercedes’ eerste C Break met stekker vonden we niet meteen geslaagd. Benieuwd of de nieuwe C 300 e ons wél kan overtuigen.

52.151 €
  • Score redactie 14.00/20

Overzicht :

Nu goed, de teleurstelling in de inleiding dateert van 2016 en AutoWereld 362. Ondertussen is er al heel wat water naar de zee gevloeid en is de plug-in­technologie al lang niet meer wat ze geweest is. Bij het herlezen van de bewuste test kwamen de manco’s van de plug-in terug bovendrijven, noem het kinderziektes. Maar, pour la petite histoire en omdat de journalistieke eerlijkheid het gebiedt, geven we daarbij wel mee dat die C 350 e Break triomfeerde in de toenmalige tweekamp. Al had dat dan vooral vandoen met het feit dat de BMW 330e waartegen hij het opnam nog slechter was. Of beter: nog minder zijn beloftes nakwam. Beide plug-ins zakten immers danig door het ijs als zijnde dure excuustruzen waarvan klaarblijkelijk enkel de fiscus het ontoereikend elektrisch bereik niet erkende.

Journalist AutoGids/AutoWereld