Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.

Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Inschrijven nieuwsbrief
Menu

En/Of

En/Of

29 en 30 september 2018 - Ontdek en/of test meer dan 40 SUV-modellen

Onze vergelijker laat je toe om tot 3 auto's tegelijkertijd te vergelijken en 9 vergelijkingen in je mandje te bewaren.

Uw winkelmand van te vergelijken voertuigen0

Bent u zeker dat u uw selectie van voertuigen wilt verwijderen ?

Bevestigen Annuleren

Sleep en verplaats een voertuig vanuit uw winkelmand naar één van de 3 posities hierboven om de vergelijking te maken

Gedetailleerde test / SSANGYONG REXTON e-XDI 220 4WD : De renaissance

Kan je van een terreintractor een comfortabele SUV maken? De nieuwe Ssangyong Rexton zorgt voor een repliek. Maar of het antwoord afdoende is?

44.490 €
  • Score redactie 14.00/20

Overzicht :

Moesten we de vorige Rexton-edities vergelijken met een kunststroming, dan wel de Romaanse. Met de grote lijnen zat het snor, maar in zijn totaliteit miste het 4x4-concept diepte en verfijning. Om de SsangYong echt naar waarde te schatten, moest er een oplegger achter hangen of ploegde je er een akker mee om. Noeste arbeid, daar leende de rudimentaire mechaniek zich immers het beste toe. Alleen verwachten we ondertussen meer van zo’n bakbeest. Tuurlijk moet die nog een Alp kunnen beklimmen en uiteraard hoort hij zijn eigen massa in tweevoud te sjouwen. Af te vinken eigenschappen die anno 2018 echter in de kelder van het lastenboek zijn verzeild. Vlot passagiers slikken en die in alle comfort en veiligheid naar hun bestemming brengen, da’s wat vandaag telt. Luxe, liefst gekoppeld aan wat vermogen, daar is het doelpubliek naar op zoek. Zo op het eerste gezicht, hebben ze dat nu ook in Korea volledig begrepen. Of schuilt onder de voornamere baret nog altijd dezelfde primitief?

In dit artikel : Ssangyong, Ssangyong Rexton

Geschreven door op