Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.

Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Inschrijven nieuwsbrief
Menu

En/Of

En/Of

Onze vergelijker laat je toe om tot 3 auto's tegelijkertijd te vergelijken en 9 vergelijkingen in je mandje te bewaren.

Uw winkelmand van te vergelijken voertuigen0

Bent u zeker dat u uw selectie van voertuigen wilt verwijderen ?

Bevestigen Annuleren

Sleep en verplaats een voertuig vanuit uw winkelmand naar één van de 3 posities hierboven om de vergelijking te maken

Langeduurtest / MITSUBISHI OUTLANDER PHEV - Slot

Nog één keer opladen en dan, hup, terug naar huis. Mogen we misschien wel nog een handtekening op de Outlanders eindrapport, beste Mitsubishi?

Prijs
NB
  • Score redactie NC

Overzicht :

Een uitslag waar wel wat opmerkingen op prijken. Met 55.790 euro kan je de Outlander immers bezwaarlijk budgetvriendelijk noemen. Nu goed, de Mitsubishi rechtvaardigt dat deels door een lage verbruikskost. Tenminste, als je de PHEV gebruikt waarvoor hij is gebouwd, een efficiëntieradius die je na 30 kilometer al stevig aan het rekken bent.

Comfortzone

Deze Mitsubishi hoor je dan ook zoveel mogelijk op zijn batterijen te laten lopen wil je er aan winnen. Want als zijn 2 liter een handje moet komen helpen, sta je binnen de kortste keren ergens aan een pomp. Drie maanden, 9.209 verreden kilometers en twintig tankbeurten later weten we trouwens waarover we spreken.

Al wil dat niet zeggen dat we de SUV niet zullen missen. Ja, hij lustte aardig wat benzine, maar die negatieve gedachte zag zich verdrongen van zodra het zachte leder je bips raakte en de stilte je overviel. Vreemd genoeg maakte dat van de Outlander een gedroomde afstandsvreter die dan ook op gezette tijden uit zijn elektrische comfortzone werd gerukt (wat de gemiddelde dorst van 8,8 liter per 100 kilometer op het eind verklaart).

In dit artikel : Mitsubishi, Mitsubishi Outlander

Geschreven door op

De concurrenten