Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.

Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Inschrijven nieuwsbrief
Menu

En/Of

En/Of

>> Ontdek gratis wat de huidige waarde van uw auto is

>> Ontdek gratis wat de huidige waarde van uw auto is

Schatten

Onze vergelijker laat je toe om tot 3 auto's tegelijkertijd te vergelijken en 9 vergelijkingen in je mandje te bewaren.

Uw winkelmand van te vergelijken voertuigen0

Bent u zeker dat u uw selectie van voertuigen wilt verwijderen ?

Bevestigen Annuleren

Sleep en verplaats een voertuig vanuit uw winkelmand naar één van de 3 posities hierboven om de vergelijking te maken

Vergelijkende test / Vergelijkende test AUDI E-TRON SPORTBACK 50 QUATTRO // FORD MUSTANG MACH-E AWD EXTENDED RANGE // JAGUAR I-PACE EV400 (2021)

De Jaguar I-Pace en de iets later gekomen Audi E-Tron definieerden de klasse van de elektrische cross-overs in Europa. Kan de Mustang Mach-E daar nog iets aan toevoegen, ook al staat de elektrische Ford een trapje lager op de prijsladder?

Overzicht :

Heilig zijn de autosegmenten al lang niet meer. Kon je vroeger nog op een centimeter na voorspellen hoe groot de volgende worp van een klassiek merk zou worden, dan zijn de krijtlijnen van het alfabetsysteem gaandeweg vervaagd. In het fossiele tijdperk had Skoda er bijvoorbeeld een handje van om zijn modellen altijd een tikje groter te maken, net zoals Volvo ook graag tussen de lijntjes kleurde. En met de omschakeling naar EV’s is die trend alleen maar toegenomen. Want zeg nu zelf: in welk vakje steken we de kemphanen uit deze test? SUV’s zijn het niet bepaald, want daarvoor is hun daklijn te laag. Vierdeurscoupés evenmin, want daarvoor staan ze te hoog op hun wielen. En dan zwijgen we nog over de vraag of ze nu in het C-, D- of eerder E-segment thuishoren...

DE MACH-E is KUNDIG GEDEMPT. AL durft DE ACHTERKANT NERVEUS te REAGERen Over KLEINE ONEFFENHEDEN