Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.

Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Inschrijven nieuwsbrief
Menu

En/Of

En/Of

>> Ontdek gratis wat de huidige waarde van uw auto is

>> Ontdek gratis wat de huidige waarde van uw auto is

Schatten

Onze vergelijker laat je toe om tot 3 auto's tegelijkertijd te vergelijken en 9 vergelijkingen in je mandje te bewaren.

Uw winkelmand van te vergelijken voertuigen0

Bent u zeker dat u uw selectie van voertuigen wilt verwijderen ?

Bevestigen Annuleren

Sleep en verplaats een voertuig vanuit uw winkelmand naar één van de 3 posities hierboven om de vergelijking te maken

Gedetailleerde test / Detailtest LYNK & CO 01 PHEV (2021)

Het Zweeds-Chinese Lynk & Co wil niet minder dan een nieuwe autocultuur lanceren in Europa. Eentje die niet zozeer op bezit is geënt, maar met een abonnementsformule zelfs autodelen toelaat. De 01 mag de blijde boodschap als eerste uitdragen, met een (plug-in)hybride aandrijving van Volvo.

42.000 €
  • Score redactie 16.00 /20

Overzicht :

Als de merknaam Lynk & Co meteen een belletje doen rinkelen, dan heeft dat alles te maken met de bericht­geving over de Volvo-fabriek in Gent. Begin 2018 werd aangekondigd dat er naast de XC40 en de nakende C40 ook Chinese modellen van de Oost-Vlaamse band zouden rollen, al is dat op het moment van schrijven nog steeds niet het geval. Meteen de reden waarom het Zweeds-Chinese conglomeraat met enige vertraging aan zijn Europees avontuur is begonnen, hoewel de constructeur al vijf jaar actief is in zijn thuisland en er ondertussen evenveel modellen commercialiseert. Het Oude Continent heeft voorlopig alleen recht op de 01.

In dit artikel : Lynk & Co, Lynk & Co 01