Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.

Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Inschrijven nieuwsbrief
Menu

En/Of

En/Of

Ben jij een F1 kenner? AutoWereld daagt je uit!

Ben jij een F1 kenner? AutoWereld daagt je uit!

Speel mee >>

Onze vergelijker laat je toe om tot 3 auto's tegelijkertijd te vergelijken en 9 vergelijkingen in je mandje te bewaren.

Uw winkelmand van te vergelijken voertuigen0

Bent u zeker dat u uw selectie van voertuigen wilt verwijderen ?

Bevestigen Annuleren

Sleep en verplaats een voertuig vanuit uw winkelmand naar één van de 3 posities hierboven om de vergelijking te maken

Gedetailleerde test / ASTON MARTIN DB11 : Zelfontplooiing

Het zou niet de eerste keer zijn dat modernisering tot karaktermoord leidt. Maar in het geval van deze DB, nog steeds de spil van Aston Martins portfolio, is het omgekeerde aan de gang. De technologie heeft een oud zeer verholpen.

Prijs
NB
  • Score redactie NB

Overzicht :

Een twaalfcilinder in de lange neus, achterwielaandrijving, de zitjes van een 2+2 en een cockpit met zo weinig mogelijk glaspartijen. Roept die blauwdruk niet vooral herinneringen op aan tijden dat brochures in het zwart-wit werden gedrukt, velgen vooral uit spaken bestonden en piloten bij de start van Le Mans naar hun bolides holden? Bij ons wel. Het ligt vooral aan die twaalf cilinders. Tijdens nostalgischer hoofdstukken van de automobielgeschiedenis waren die vooral nodig om GT’s hun typische en verheven inborst te verlenen: oeverloze krachtreserves, soepel geserveerd, zodat hun vaak vorstelijke eigenaars onverdroten van de ene uithoek van Europa naar de andere konden sjezen. Na een verkwikkende teen in de Middellandse Zee keerden ze stante pede de boeg weer huiswaarts. Die al even vorstelijke twaalf cilinders deden de rest: onverdroten en onvermoeid kilometers verpulveren. Het is exact die geest die Aston Martin met zijn DB eert. Al geruime tijd, of het nu de 7, de 9 of deze 11 is

In dit artikel : Aston Martin

Geschreven door op