Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.

Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Inschrijven nieuwsbrief
Menu

En/Of

En/Of

>> Ontdek gratis wat de huidige waarde van uw auto is

>> Ontdek gratis wat de huidige waarde van uw auto is

Schatten

Onze vergelijker laat je toe om tot 3 auto's tegelijkertijd te vergelijken en 9 vergelijkingen in je mandje te bewaren.

Uw winkelmand van te vergelijken voertuigen0

Bent u zeker dat u uw selectie van voertuigen wilt verwijderen ?

Bevestigen Annuleren

Sleep en verplaats een voertuig vanuit uw winkelmand naar één van de 3 posities hierboven om de vergelijking te maken

Gedetailleerde test / Detailtest AUDI E-TRON GT QUATTRO (2021)

We hebben er de Audi E-Tron GT Quattro al schamper weten afdoen als a poor man’s Taycan. En zoals het gezegde gaat: een bijnaam is vaak de zwaarste steen die de duivel werpen kan.

104.440 €
  • Score redactie 18.00 /20

Overzicht :

We zien ook wel waar de sneer zijn oorsprong vindt. Technisch zijn beide EV’s quasi identiek, met eenzelfde platform, zelfde motoren en hetzelfde aantal batterijen. Zelfs esthetisch raken beide niet geheel van elkaar gescheiden. Want vertel ons nu niet dat jij de Taycan niet ziet in de heupen van de E-Tron GT. Vooraleer dit relaas een wending krijgt dat het niet verdient: een schande hoeft dat niet te zijn. Porsche loopt al jaren blauwdrukken van Audi te lenen - zet de Q5 maar eens tegenover de Macan - en daar heeft nog geen haan naar gekraaid. Om de simpele reden dat ze in Stuttgart altijd hun eigen draai geven aan de basis die ze vanuit Ingolstadt krijgen toegeschoven. Rest natuurlijk de vraag of Audi, nu het verhaal omgekeerd wordt, zijn huiswerk even goed heeft gemaakt?

In dit artikel : Audi, Audi E-tron GT

Journalist AutoGids/AutoWereld