Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.

Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Inschrijven nieuwsbrief
Menu

En/Of

En/Of

Ben jij een F1 kenner? AutoWereld daagt je uit!

Ben jij een F1 kenner? AutoWereld daagt je uit!

Speel mee >>

Onze vergelijker laat je toe om tot 3 auto's tegelijkertijd te vergelijken en 9 vergelijkingen in je mandje te bewaren.

Uw winkelmand van te vergelijken voertuigen0

Bent u zeker dat u uw selectie van voertuigen wilt verwijderen ?

Bevestigen Annuleren

Sleep en verplaats een voertuig vanuit uw winkelmand naar één van de 3 posities hierboven om de vergelijking te maken

Gedetailleerde test / INFINITI Q30 1.5d : Meer met minder

Infiniti wil groeien en probeert het met iets kleiners. De Q30 wil de A-Klasse en co de duvel aandoen. Met eigen wapens dan nog wel.

Prijs
NB
  • Score redactie 12.00/20

Overzicht :

Echt een succes kunnen we Infiniti’s Europese offensief nog niet noemen. Sinds het in 2009 in onze contreien verscheen, vond het slechts druppelsgewijs klanten voor zijn nochtans niet onaardige modellen. Niet moeilijk ook, Audi, BMW en Mercedes (en in mindere mate Volvo) houden de luxemarkt in een wurggreep, zelfs Jaguar en Lexus moeten al hun ellebogen inzetten om hier een spiesje van de taart te bemachtigen. Nu was dat voor de Japanners tot op vandaag allemaal niet zo belangrijk. Dat zit immers zo: op de levensbelangrijke Chinese markt word je als luxemerk pas serieus genomen als je ook in Europa actief bent, voor hen is dat een soort keurmerk. En dus kwam Infiniti naar hier. En als ze dan per jaar niet meer dan een paar duizend stuks konden slijten, dan was dat niet eens zo’n ramp.

In dit artikel : Infiniti, Infiniti Q30

Geschreven door op

De concurrenten