Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.

Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Inschrijven nieuwsbrief
Menu

En/Of

En/Of

Industrie en economie / Dit is het nieuwe logo van Lotus

Lotus is bezig aan een grondige herlancering van zijn merk, en daar hoort ook een nieuw logo bij. Het is een simpel logo, naar het motto van het merk.

Overzicht :

Simplify and add lightness, een slogan op naam van Colin Chapman die in de huidige autowereld een beetje zoek is. Lotus doet zijn best om eraan vast te houden, maar ook het merk met de iconische lichtgewichten gaat zwichten voor de lokroep van de SUV. Dat kan dankzij het kapitaal van Geely, zijn nieuwe Chinese eigenaar die ook Volvo en Polestar in het portfolio heeft zitten. Het merk bereidt zich dus voor op een stevige opmars, en een nieuw logo hoort daar wel bij.

“We hebben naar het originele logo gekeken en aan Chapman’s filosofie gedacht”, aldus Simon Clare, Marketingbaas bij Lotus. En inderdaad, de simpele lettering zonder schreef lijkt het meest op het logo van 1948. Dit logo zal je dus terugvinden op de nieuwe Evija, de SUV van Lotus en hopelijk ook op vervangers van de Elise en de Exige.

Web Editor

Twitter: @yeelenm / Instagram: @yeelenm

Onze vergelijker laat je toe om tot 3 auto's tegelijkertijd te vergelijken en 9 vergelijkingen in je mandje te bewaren.

Uw winkelmand van te vergelijken voertuigen0

Bent u zeker dat u uw selectie van voertuigen wilt verwijderen ?

Bevestigen Annuleren

Sleep en verplaats een voertuig vanuit uw winkelmand naar één van de 3 posities hierboven om de vergelijking te maken