Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.

Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Inschrijven nieuwsbrief
Menu

En/Of

En/Of

Onze vergelijker laat je toe om tot 3 auto's tegelijkertijd te vergelijken en 9 vergelijkingen in je mandje te bewaren.

Uw winkelmand van te vergelijken voertuigen0

Bent u zeker dat u uw selectie van voertuigen wilt verwijderen ?

Bevestigen Annuleren

Sleep en verplaats een voertuig vanuit uw winkelmand naar één van de 3 posities hierboven om de vergelijking te maken

Gedetailleerde test / FORD MUSTANG GT V8 FASTBACK : Wild, Wild West

Hij mag voor het eerst door de grote poort naar binnen, dus mag je verwachten dat de gespierde Ford wat meer in het gareel loopt. Alleen, laat een Mustang zich eigenlijk wel temmen?

47.150 €
  • Score redactie 16.00/20

Overzicht :

Iconen, daar spring je bij een sequel best zo voorzichtig mogelijk mee om. Vraag maar aan Porsche, dat bakken kritiek over zich heen kreeg toen het een elektrische bekrachtiging stak in de voorts briljante 911-reïncarnatie die de recenste editie toch wel is. Je moet het evenmin Land Rover vertellen. Defender-fans hebben het pek en veren nu al klaar gezet voor mocht de in 2018 verwachte opvolger te veel afwijken van het origineel. Je zou voor minder in je broek doen.
Bijgevolg blijven heel wat heilige huisjes bij hun renovatie in grote lijnen overeind. Zo ook de Ford Mustang. Op een paar uitschieters (of moeten we zeggen: missers?) na, is die altijd de esthetische en - vooral - technische beginselen uit 1964 blijven huldigen. Met in de gigantische neus een joekel van een V8 dus, die zijn vermogen kwijt moest zien te raken via de rudimentair opgehangen achterwielen. Tenminste, zo was het tot gisteren. Vandaag breekt het Blauwe Ovaal voor het eerst met die traditie. Onze Triple Yellow GT vertrouwt voortaan op een multilink, waardoor de Mustang, dixit Ford, voortaan ook even vlot de (Europese) bocht door zou moeten galopperen. Misschien toch die teugels maar wat strakker trekken...

In dit artikel : Ford, Ford Mustang

Geschreven door op