Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.

Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Inschrijven nieuwsbrief
Menu

En/Of

En/Of

Ontdek ons 'salonspecial' abonnementenaanbod: tot -50% korting

Ontdek ons 'salonspecial' abonnementenaanbod: tot -50% korting

let's go!

Onze vergelijker laat je toe om tot 3 auto's tegelijkertijd te vergelijken en 9 vergelijkingen in je mandje te bewaren.

Uw winkelmand van te vergelijken voertuigen0

Bent u zeker dat u uw selectie van voertuigen wilt verwijderen ?

Bevestigen Annuleren

Sleep en verplaats een voertuig vanuit uw winkelmand naar één van de 3 posities hierboven om de vergelijking te maken

Vergelijkende test / AUDI R8 PLUS // HONDA NSX // MCLAREN 570S : The wild bunch

Mee ontworpen door de legendarische Ayrton Senna zond de allereerste Honda NSX een schok door sportwagenland, hij blies de iconen zelfs uit hun comfortzone en ontbolsterde zo tot rijdende legende. Van de nieuwe wordt ergens hetzelfde verwacht, zeker omdat de ontwikkelingstijd zo lang duurde. Het vuur aan de schenen wordt links aangestoken door de McLaren 570S en rechts door de Audi R8 Plus.

Overzicht :

Het was de eerste productieauto met een volledig aluminium koetswerk, zijn 3 liter-V6 kreeg een toen nog zeldzame variabele kleppentiming, voor zijn looks stond een F16-jachtvliegtuig model en hij maakte komaf met de boutade dat sportwagens per definitie onbetrouwbaar en onpraktisch waren. De allereerste NSX was een mijlpaalauto, een die de Ferrari F348 na een pak slaag Maranellowaarts stuurde, roepend om Enzo.

De atmosferische V10 in de R8 is bestiaal

In dit artikel : Audi, Audi R8 , Honda, Honda NSX , McLaren, McLaren 570S

Journalist AutoGids/ AutoWereld