Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.

Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Inschrijven nieuwsbrief
Menu

En/Of

En/Of

Onze vergelijker laat je toe om tot 3 auto's tegelijkertijd te vergelijken en 9 vergelijkingen in je mandje te bewaren.

Uw winkelmand van te vergelijken voertuigen0

Bent u zeker dat u uw selectie van voertuigen wilt verwijderen ?

Bevestigen Annuleren

Sleep en verplaats een voertuig vanuit uw winkelmand naar één van de 3 posities hierboven om de vergelijking te maken

Vergelijkende test / FIAT PANDA 0.9 TWINAIR // SKODA CITIGO 1.0 // SUZUKI ALTO 1.0 FIAT DOET : Kwik, Kwek en Kwak

Elke vogeltje zingt zoals het gebekt is. Maar welke stadsmus fluit het vrolijkste deuntje?

Overzicht :

Heerlijk onderuitgezakt en schuilend onder een bontgekleurde parasol biedt een terrasje meer dan een verfrissende pint, een dampende mosselschotel of een met warme chocoladesaus overgoten dame blanche. Het is de plek waar vreemde gedachtekronkels tot verse inzichten rijpen, waar geniale ideeën ontstaan die het gat in de begroting oplossen, het Palestijns-Israëlische conflict beëindigen en tot de volgende zomerhit leiden. En als je dan toch bezig bent, kan je meteen het Vlaamse fileprobleem van de kaart vegen. Als we de verkeersbelasting nu eens zouden berekenen op de ruimte die een auto inneemt? Hoe meer compacte stadsauto’s, hoe korter de files en hoe meer parkeerplek. Eureka. Want laten we wel wezen, wat heb je in een verstedelijkt gebied zoals Vlaanderen meer nodig dan een 3, 5 meter lange stadsrakker met vier zitplaatsen en vijf deuren? Zolang het ding maar een beetje vooruitgaat, een minimum aan comfort biedt en de brandstof er niet al te vrolijk doorjaagt. Heb je meteen het budget om er daarnaast ook een fijn weekendspeeltje op na te houden. Een Ducati Panignale, bijvoorbeeld. Of een Lotus Elise, een Ferrari Testarossa of een Porsche 356, we zeggen maar wat. De stadswagen als eerste auto, genialer kunnen we het haast niet bedenken. Gesteund door een derde Duvel vegen we zelfs de pienterste tegenargumenten onder tafel. Kinderen? De kleinsten mogen mee, de groteren moeten maar fietsen of het openbaar vervoer nemen. Vakantie? Daar zijn vliegtuigen en huurwagens voor. De grote inkopen? Die achterbank kan plat, hè. Neen, we zijn zeker van ons gelijk. Nu nog beslissen of we dan voor de Alto, de Citigo of de Panda gaan.

FIAT DOET WAT FIAT HET BESTE DOET: LEUKE STADSWAGENS MAKEN
Channel Manager Produpress Websites

Twitter: @janssensklaas / Instagram: @janssensklaas