Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.

Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Inschrijven nieuwsbrief
Menu

En/Of

En/Of

>> Ontdek gratis wat de huidige waarde van uw auto is

>> Ontdek gratis wat de huidige waarde van uw auto is

Schatten

Onze vergelijker laat je toe om tot 3 auto's tegelijkertijd te vergelijken en 9 vergelijkingen in je mandje te bewaren.

Uw winkelmand van te vergelijken voertuigen0

Bent u zeker dat u uw selectie van voertuigen wilt verwijderen ?

Bevestigen Annuleren

Sleep en verplaats een voertuig vanuit uw winkelmand naar één van de 3 posities hierboven om de vergelijking te maken

Gedetailleerde test / Detailtest RANGE ROVER EVOQUE P300e (2021)

Met de introductie van de Evoque PHEV rondt Land Rover het stekkeroffensief af dat bovenaan bij Range Rover begonnen is en met de nieuwe P300e tot de publiekslieveling onderaan reikt. De vraag is of de Evoque dat ook zal blijven, nu er onder de kap een kleine driecilinder spint en er frequent moet worden opgeladen.

Prijs
NB
  • Score redactie 14.00 /20

Overzicht :

De Evoque heeft Jaguar-Land Rover geen windeieren gelegd. Sinds de introductie van de eerste generatie in 2010 duwt de instap-Range de verkoopcijfers omhoog en de gemiddelde CO2-uitstoot omlaag, wat voor een zware 4x4-constructeur mooi meegenomen is. Meteen de reden waarom het motoraanbod van de tweede generatie al sinds 2018 geëlektrificeerd is, zij het op een milde manier dankzij de technologie MHEV. Na maanden van uitstel gaat Land Rover nu een stap verder met de introductie van de P300e, een stekkerhybride die een kleine 1.5-driecilinder-turbobenzine met een elektromotor op de achteras combineert om hoegenaamd alleen op brandstof te besparen.