Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.

Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Inschrijven nieuwsbrief
Menu

En/Of

En/Of

Ben jij een F1 kenner? AutoWereld daagt je uit!

Ben jij een F1 kenner? AutoWereld daagt je uit!

Speel mee >>

Onze vergelijker laat je toe om tot 3 auto's tegelijkertijd te vergelijken en 9 vergelijkingen in je mandje te bewaren.

Uw winkelmand van te vergelijken voertuigen0

Bent u zeker dat u uw selectie van voertuigen wilt verwijderen ?

Bevestigen Annuleren

Sleep en verplaats een voertuig vanuit uw winkelmand naar één van de 3 posities hierboven om de vergelijking te maken

Gedetailleerde test / SUBARU IMPREZA WRX STI : Hoe zotter, hoe liever

Het heeft vierwielaandrijving, een boxermotor en een overschot aan turbokracht. En neen, het is geen Porsche 911 Turbo. Nog zotter.

Prijs
NB
  • Score redactie NB

Overzicht :

De jongste reïncarnatie van de Impreza stelde teleur. De geavanceerde ophanging en de vierwielaandrijving leverden een verduiveld efficient sturende speelvogel op, maar op zoek naar een mainstreamprofiel knoeide Subaru met het koetswerkdesign en het dashboardontwerp. Ook de atmosferische boxermotoren misten de sprankel om de eigenzinnige Japanner tot grootse daden te verleiden. Maar onze gebeden werden verhoord. Hier is de met 300 briesende paarden, een fluitende turbo en een moddervette bodykit gezegende STI-versie. Amen.

In dit artikel : Subaru, Subaru Impreza

Geschreven door op