Eerste tests
Subaru Levorg (2015)

Zich aanmelden
Wachtwoord vergeten?
×Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.
Onze vergelijker laat je toe om tot 3 auto's tegelijkertijd te vergelijken en 9 vergelijkingen in je mandje te bewaren.
Sleep en verplaats een voertuig vanuit uw winkelmand naar één van de 3 posities hierboven om de vergelijking te maken
Eigenlijk moet je er de Japanners wel voor bewonderen: wars van alle geldende conventies doodleuk je eigen zin blijven doen, ook al betekent het dat je zeker in Europa moet opereren vanuit de marge. Want het is zonder twijfel die eigenzinnigheid die vandaag een groot deel van de potentiële klantenkoek net voorbij de showroom leidt. Het grote publiek heeft immers lak aan superieure grip en prettige boxerblokken. Zoveel mogelijk waar voor hun geld, dat is wat de massa wil. Liefst gekoppeld aan zo weinig mogelijk loopkosten. Economische beginselen waar zelfs de hardnekkigste moraalridder niet tegen opgewassen is. Zo kostte het bijvoorbeeld de kop van de Legacy. De grote break ging, hoe briljant ook, het kapblok op wegens niet rendabel. Al zou Subaru Subaru niet zijn mocht het met de ‘nalatenschap’ (heb je hem?) van zijn grote break niet meteen aan de slag zijn getogen. Uit de as van de illustere stationwagon boetseerde het merk dan ook de Levorg (een bizar bekkende samentrekking van Legacy, Revolution en Touring), een even praktisch als plezant alternatief dat desondanks oren wil hebben naar de (Europese) verzuchtingen van vandaag. Alleen kunnen wij ons niet herinneren dat die markt zat te schreeuwen om een op benzine draaiende vierwielaangedreven break...
In dit artikel : Subaru, Subaru Levorg