Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.
Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Wat zoek je?

Mercedes-Benz

E-Klasse Break

Mercedes-Benz E-Klasse Berline (2022)
Reisberlines

Reisberlines

  • Mercedes-Benz
    E-Klasse Berline (2022)

  • Prijs CO2
    Diesel 55660 - 92565€ 127 - 195 g/km (WLTP)
    Benzine 58080 - 90145€ 162 - 210 g/km (WLTP)
    Hybride Diesel Plug-in 70785 - 86515€ 12 - 46 g/km (WLTP)
    Hybride benzine Plug-in 68970 - 84700€ 11 - 44 g/km (WLTP)
Mercedes-Benz E-Klasse Berline (2020)
Reisberlines

Reisberlines

Mercedes-Benz E-Klasse Break (2022)
Breaks

Breaks

  • Mercedes-Benz
    E-Klasse Break (2022)

  • Prijs CO2
    Diesel 58080 - 94985€ 133 - 201 g/km (WLTP)
    Benzine 60500 - 92565€ 170 - 214 g/km (WLTP)
    Hybride Diesel Plug-in 73205 - 88330€ 15 - 45 g/km (WLTP)
    Hybride benzine Plug-in 71390 - 75625€ 15 - 42 g/km (WLTP)

    Mercedes-Benz E-Klasse Break

    De breakversie van de E-Klasse kan nog altijd rekenen op een enorme koffer – een van de grootste op de markt. De achterbank bestaat uit drie ongelijke delen, die zich elektrisch laten neerklappen. Eveneens handig is het elektrisch bedienbare bagagescherm, dat automatisch oprolt als je de koffer opent. Dat laatste kan ook handsfree, door met je voet onder de bumper te bewegen. Bij de facelift van 2020 deed flink wat nieuwe technologie haar intrede, al zit die niet zelden gebundeld in (dure) optiepakketten. De E-Klasse Break beschikt over een pneumatische achterophanging met niveauregeling, zodat hij niet bezwijkt onder de last van de bagage. In de optielijst vind je luchtveren voor de vier wielen, die deze Duitser een zijdezacht wegcontact opleveren. Maar welke ophanging je ook kiest, deze grote break vertoont altijd een sereen weggedrag. De motoren zijn die van de berline, inclusief de sportieve AMG-afgeleiden en de twee plug-inhybrides. Die E 300 e (benzine) en 300 de (diesel) zijn allebei 100 procent fiscaal aftrekbaar voor ondernemingen. Deze PHEV’s houden nog een behoorlijke 480 liter bagageruimte over, maar kampen wel met een getrapte vloer. Ten slotte biedt Mercedes ook een softroaderuitvoering aan: de All-Terrain. De E-Klasse Break blijft een vaste waarde in dit segment, in de eerste plaats door zijn binnenruimte en zijn enorme koffer. Met zijn comfortabele rijgedrag is dit een rustgevende kilometervreter, die klanten laat kiezen uit een erg uitgebreid motorenpalet, van brave hybrides tot woeste AMG’s. Maar uiteraard hangt aan al die kwaliteiten een stevig prijskaartje...

Mercedes-Benz E-Klasse Break (2020)
Breaks

Breaks

  • Mercedes-Benz
    E-Klasse Break (2020)

  • Prijs CO2
    Benzine 97405 - 129470€ 217 - 286 g/km (WLTP)

    Mercedes-Benz E-Klasse Break

    De breakversie van de E-Klasse kan nog altijd rekenen op een enorme koffer – een van de grootste op de markt. De achterbank bestaat uit drie ongelijke delen, die zich elektrisch laten neerklappen. Eveneens handig is het elektrisch bedienbare bagagescherm, dat automatisch oprolt als je de koffer opent. Dat laatste kan ook handsfree, door met je voet onder de bumper te bewegen. Bij de facelift van 2020 deed flink wat nieuwe technologie haar intrede, al zit die niet zelden gebundeld in (dure) optiepakketten. De E-Klasse Break beschikt over een pneumatische achterophanging met niveauregeling, zodat hij niet bezwijkt onder de last van de bagage. In de optielijst vind je luchtveren voor de vier wielen, die deze Duitser een zijdezacht wegcontact opleveren. Maar welke ophanging je ook kiest, deze grote break vertoont altijd een sereen weggedrag. De motoren zijn die van de berline, inclusief de sportieve AMG-afgeleiden en de twee plug-inhybrides. Die E 300 e (benzine) en 300 de (diesel) zijn allebei 100 procent fiscaal aftrekbaar voor ondernemingen. Deze PHEV’s houden nog een behoorlijke 480 liter bagageruimte over, maar kampen wel met een getrapte vloer. Ten slotte biedt Mercedes ook een softroaderuitvoering aan: de All-Terrain. De E-Klasse Break blijft een vaste waarde in dit segment, in de eerste plaats door zijn binnenruimte en zijn enorme koffer. Met zijn comfortabele rijgedrag is dit een rustgevende kilometervreter, die klanten laat kiezen uit een erg uitgebreid motorenpalet, van brave hybrides tot woeste AMG’s. Maar uiteraard hangt aan al die kwaliteiten een stevig prijskaartje...

Mercedes-Benz E-Klasse Cabriolet (2022)
Cabriolets

Cabriolets

Mercedes-Benz E-Klasse Coupé (2022)
Coupés

Coupés

Vorige Mercedes-Benz-modellen
Mercedes-Benz E-Klasse Break 2022
Mercedes-Benz E-Klasse Berline 2022
Mercedes-Benz E-Klasse Cabriolet 2022
Mercedes-Benz E-Klasse Break 2020
Mercedes-Benz E-Klasse Coupé 2020
Mercedes-Benz E-Klasse Berline 2020
Mercedes-Benz E-Klasse Cabriolet 2020
Mercedes-Benz E-Klasse Coupé 2019
Mercedes-Benz E-Klasse Berline 2019
Mercedes-Benz E-Klasse Break 2019
Mercedes-Benz E-Klasse Cabriolet 2019
Mercedes-Benz E-Klasse Coupé 2018
Mercedes-Benz E-Klasse Break 2018
Mercedes-Benz E-Klasse Berline 2018
Mercedes-Benz E-Klasse Cabriolet 2018
Mercedes-Benz E-Klasse Berline 2017
Mercedes-Benz E-Klasse Break 2017
Mercedes-Benz E-Klasse Break 2016
Mercedes-Benz E-Klasse Berline 2016
Mercedes-Benz E-Klasse Coupé 2016
Mercedes-Benz E-Klasse Cabriolet 2016
Mercedes-Benz E-Klasse Coupé 2015
Mercedes-Benz E-Klasse Break 2014
Mercedes-Benz E-Klasse Berline 2014
Mercedes-Benz E-Klasse Cabriolet 2010
Mercedes-Benz Klasse E Berline 2009
Mercedes-Benz E-Klasse Coupé 2009
Mercedes-Benz E-Klasse Break 2009
Mercedes-Benz E-Klasse Break 2003
Mercedes-Benz Klasse E Berline 2002
Vind de autoverzekering die bij jou past!
  • Vind de autoverzekering die bij jou past!

  • AutoWereld helpt je samen met verzekeringsmakelaar Hopala graag verder met je autoverzekering. Via het vergelijkingsplatform vind je makkelijk en transparant een autoverzekering op maat.

  • Ontdek het hier!

Tests Mercedes-Benz E-Klasse

Onze tests

Budget

In hetzelfde budget