Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.
Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Model Mercedes-Benz E-Klasse Cabriolet 2018

  • Niet meer beschikbaar
  • Net als de vierdeurs en break kregen ook de E-Klasse Coupé en Cabrio in 2020 een opfrisbeurt. De detailwijzigingen spitsen zich vooral toe op de multimedia en de toevoeging van mild hybrid-technologie voor sommige motorversies. Ingrepen die met andere woorden niets veranderden aan de inherente kwaliteiten van deze coupé en cabrio, die vooral inzetten op comfort – zeker voor de voorste inzittenden. Want qua binnenruimte is achter in de E Coupé nog net voldoende plaats voor twee volwassenen, maar in de Cabrio is het voelbaar minder goed zitten. De stoffen kap van die open versie klapt in 20 seconden weg en doet daarmee het laadvolume slinken van 385 naar 310 liter. Verder is alle uitrusting van de berline van de partij, zoals de MBUX-interface of het hele arsenaal aan rijhulpsystemen.

    Het motoraanbod gaat aan benzinezijde van de 200 (2.0 van 197 pk) over de 300 (2.0 van 258 pk), de 350 (2.0 van 299 pk) en de vierwielaangedreven 450 (3-liter-V6 van 367 pk) tot de AMG 53 (3.0 van 435 pk). Voor wie diesel verkiest, is er de 220 d, met een tweeliter van 194 pk, de 300 d (265 pk) of een drieliter-zes-in-lijn, die als 400 d goed is voor 330 pk. Alle motoren zijn gekoppeld aan de 9G-Tronic-automaat en sommige versies kunnen worden besteld met vierwielaandrijving. De ophanging is die van de berline: ook hier zijn adaptieve schokdempers verkrijgbaar, eventueel gecombineerd met luchtveren.

    De E-Klasse Coupé legt meer de nadruk op comfort dan op een snedig weggedrag. De zescilinders op benzine passen het best bij het gran turismo-karakter van deze coupé en cabrio, maar de 300 biedt de beste verhouding prijs-prestaties.

  • Diesel

    • Automatisch met manuele modus
    • 163 pk
    • 4.5 l / 100 km
    • CO2: 0 g/km (WLTP)
    • 2 deuren
    • 4 zitplaatsen
    • Automatisch met manuele modus
    • 163 pk
    • 4.5 l / 100 km
    • CO2: 0 g/km (WLTP)
    • 2 deuren
    • 4 zitplaatsen
    • Automatisch met manuele modus
    • 258 pk
    • 6.5 l / 100 km
    • CO2: 0 g/km (WLTP)
    • 2 deuren
    • 4 zitplaatsen
    • Automatisch met manuele modus
    • 258 pk
    • 6.5 l / 100 km
    • CO2: 0 g/km (WLTP)
    • 2 deuren
    • 4 zitplaatsen
    Meer tonen
    Minder tonen

    Benzine

    • Automatisch met manuele modus
    • 245 pk
    • 6.9 l / 100 km
    • CO2: 0 g/km (WLTP)
    • 2 deuren
    • 4 zitplaatsen

Tests Mercedes-Benz E-Klasse

Onze tests

Nieuws Mercedes-Benz

Aanbevolen nieuwsberichten

Budget

In hetzelfde budget